Sieć społecznościowa to jest jedna z metod, która jest używana do przedstawienia swojej usługi produktu a też często do zwiększenia popularności marki. Wpływa on bardzo dobrze, podczas zarządzania kontem na publikację produktów czy też usług. W przeciwieństwie do całej reszty marketingu to ów marketing na social media praktycznie nic nie kosztuje, a jak kosztuje to marne grosze.
Jednak jak odnieść sukces na takowej stronie na Facebooku? Aby dany produkt móc promować? Dobra okazja na poznanie nowych funkcji, czy też nowych narzędzi, które pomoże Ci docierać do nowych odbiorców i pomoże Ci również w uzyskaniu wzrostów liczby osób, które wiedzą Twoje dotychczasowe reklamy. W tym całym celu musisz skupić się mocno na dwóch rzeczach. Jakie to rzeczy?
– Analiza.
– Strategia.
Wskazówki reklamowe na Facebooku.
Według ekspertów, podczas tego, gdy tworzysz, normalny post na swoją stronę może, on dotrzeć tylko do 40 proc osób podczas ograniczonego zasięgu. Ta liczba może mocno zniechęcać marki do korzystania z Facebooka i przedstawiania swoich nowych ofert na tej platformie. Jednak zadaj, sobie pierw pytanie, co się stało, z całą resztą obserwatorów, gdzie jest te 60 proc? Po prostu pozostali odbiorcy nie mogą zobaczyć publikacji, którą właśnie dodasz na stronę. Nie od nich już takowy styl zależy.
Niestety algorytm Facebooka działa tak, że za darmo pozwoli Ci dotrzeć do mniejszej ilości osób. Warto, więc gdy masz coś ważnego do pokazania zainwestować i zmaksymalizować liczbę tych osób. Warto, więc zapłacić za reklamę na Facebooku, kiedy tylko to zrobisz, otrzymasz, zasięg już do 90 proc odbiorców. Algorytm przestanie ograniczać Twoją publikację, dzięki czemu możesz dotrzeć do większej ilości osób. Pamiętaj, że za takową reklamę nie musisz dużo wydać pieniędzy. Warto zaznaczyć na przykład 10 dni i 100 złotych budżetu odpowiednio dobrać lokalizację, jak i grupę odbiorców. Wówczas takowa reklama dotrze do ponad 10.000 odbiorców. Po pewnym czasie przyjdą rezultaty takowych reklam na Facebooku.
Kontent marketing.
Warto tutaj też zastosować kontent marketing i przyciągać swoich odbiorców angażującymi krótkimi treściami. Warto tutaj zaznaczyć, że emotki i dobre zdjęcia pomogą Ci w zrealizowaniu takowego celu. Podczas dobrze dobranej strategii, krótkich, ale wartościowych treści dodatkowo więcej emotek, które odpowiednio się tutaj sprawdzają, a też odpowiednie dobrane zdjęcie doda, tutaj większej ilości angażujących się osób. Pamiętaj, że nie tylko przez reklamę płatną możesz dostać się do innych użytkowników. Post ograniczony dotrze do 40 proc prawda? Prawda, podczas tego, gdy zastosujesz kontent marketing, ów 40 proc osób może udostępnić, polubić czy też skomentować go co pozwoli Ci na dotarcie do innych osób i ów procenty zmieniają się na wyższe.
Statystyki FanPage na Facebooku.
Warto też zainteresować się swoimi statystykami na ów stronie. Po dodaniu i wprowadzeniu strategii kontent marketing + płatnej reklamy na dany post. Warto jeszcze analizować zasięgi i zainteresowania, które będą pokazywać się w statystykach strony. Wówczas po analizie takowych statystyk pod koniec już kampanii reklamowej z użyciem kontent marketingu w 100 proc. będziemy, mogli, stwierdzić jak ona wypadła, w statystykach. Warto też zobaczyć czy dana promocja przyniosła, negatywne czy pozytywne rezultaty co warto, w nich zmienić i wiele więcej dowiesz się w statystykach.