Prowadzenie sklepu internetowego nie jest to tylko dodanie odpowiednich produktów z Twojej niszy branżowej i płatne, a też darmowe skuteczne kampanie reklamowe. Jednak tez ważne jest przyciągnięcie klientów do ów sklepu, a nie zwiększenie, tylko i wyłącznie statystyk danego sklepu. Zapraszam Cię do lektury, w której przedstawię Ci 4 skuteczne sposoby na przyciągnięcie klienta do sklepu Internetowego.
4 proste i skuteczne sposoby, aby przyciągnąć wielu klientów do sklepu online.
Postaw tutaj na takowy bardzo znany kontent marketing. Jest to bardzo prosta, ale i bardzo skuteczna reklama, która przyciągnie wielu klientów, którzy będą zainteresowani Twoimi produktami z Twojej niszy branżowej. Niestety wiele osób stawia tylko na marketing w social mediach. Nie jest to dobre. Kontent marketing różni się stanowczo od innych właśnie marketingów. Polega on bardzo na charakterze informacyjnym na celu ma on pomóc w wyszukiwanych fraz kluczowych, czyli słów kluczowych jedno słownych, jak i parę słownych. Wiele osób o nim zapomina, a jak nie zapomina, to nie daje mu wysokich efektów.
1. Blog firmowy.
Jest to jeden z tych najważniejszych elementów do kontent marketingu. Jak inaczej właśnie dotrzeć do wielu klientów jak nie przez bloga? Blog pozwala, tutaj dodawać wiele wpisów i artykułów o wysokiej jakości a też może, Ci wyróżnić się na tle innych firm, pomaga on wyszukiwać informacji. Pozwala też na zapewnienie odpowiedniej i wysokiej jakości treści co lubią potencjalni klienci, jak i algorytmy Google. Publikowanie na blogu wpisów minimum 3 razy w ciągu tygodnia dobrej i odpowiedniej treści pozwala też na darmowe pozycjonowanie w wyszukiwarkach Google.
2. Materiały promocyjne.
Tutaj warto zacząć stosować inny marketing. Polega on na dodawaniu wartościowych treści, jako materiał promocyjny Twojej niszy. Przykładowo zajmujesz, się usługami IT to warto, dodać w PDF-ie na przykład e-book, czy też podcast, który pozwoli na zrozumienie podstaw IT. Wiele jest branż, które takowy pomysł mogą wykorzystać. Dodatkowo możesz właśnie wysyłać darmowe kursy, e-booki do klientów, którzy zapłacili za swoje zakupy od odpowiedniej kwoty. Darmowe materiały, jakie możesz wykorzystać to:
– E-book w PDF.
– Podcasty audio
– Prezentacje.
– Nagrania video.
– Kursy online.
3. Social media.
Działania kontent marketingu też opierają się na social media. Dodawać tutaj możesz do wielu portali angażujące i pożyteczne treści, krótkie, jak i te dłuższe. Najlepsze social media, które warto wykorzystać do takiego właśnie marketingu to:
– Facebook.
– Instagram.
– YouTube.
To jest podium, które posiada najwyższą aktywność i popularność.
Facebook i Instagram warto tutaj dodawać krótkie, ale bardzo wysokiej jakości, jak i zarazem wartościowej treści.
YouTube to platforma social media, na której możesz zacząć produkować dłuższe materiały, jak na blogu. Dlatego, też warto posiąść tam więcej wartościowych treści dodać poprzez nagranie Video.
Kolejne social media, które można wykorzystać do marketingu i do odbiorców swojej niszy to:
– Pinterest.
– Linkedln.
– TikTok.
– Tiwtter.
Pomogą one też docierać do swojej niszy i potencjalnych klientów przez kontent marketing o wysokiej jakości treści, ale krótkiej i na temat.
4. Live’y sprzedażowe i kontakt bezpośredni.
Warto też zacząć otwierać się na nowe rozwiązania i trendy Internetu. Jedną z nich to live’y sprzedażowe. Pomagają one na kontakt bezpośredni i oferowanie swoich produktów, podczas transmisji na żywo. Można tutaj wykorzystać na przykład swoją stronę na Facebooku czy też grupy na Facebooku o Twojej tematyce. Warto też zacząć sprzedawać na takim sposobem. Dlaczego? Ostatnim czasem jest to bardzo duży trend i posiada on wielu swoich zwolenników, którzy kupują tylko właśnie przez taki sposób towar.